Yummy recepten van Laura Vitale


Ik ben geen keukenprinses, laat ik met deze vier woorden dit artikel beginnen. Het is nou niet zo dat ik helemaal niet kan koken maar ik kook eerder niet vaak. Hoogstens in de vakantie een keer. Wat ik wel vaak doe is bakken, daar zijn hier op lwl (zo kort ik livewithlipstick altijd af) al aardig wat artikeltjes over te vinden. Maar als ik bak moet ik natuurlijk ook ergens mijn recepten vandaan halen. Ongeveer een jaar geleden 'ontdekte' ik  Laura Vitale, een Amerikaanse (met Italiaanse roots) die kook/bakvideo's upload op Youtube. Op haar site zijn dan de bijbehorende recepten en ingrediëntenlijst verder uitgewerkt. Ik heb nu een paar keer iets van haar video's gemaakt en het smaakt allemaal erg lekker!
Ik moest wel even wennen aan de Amerikaanse maten (die gaan in oz. of cups etc) maar met Google en cup vormen zelf kom je er wel uit!

 
Triple Chocolate Caramel Brownie
Ik zag de naam en het water liep me gelijk in de mond, oh mijn god, wat ziet dit er heerlijk uit! Dit recept heb ik nog niet uitgeprobeerd maar dat ga ik zeker eens doen. Wat ik ook heel fijn vind aan haar recepten is dat ze bijna altijd ingrediënten gebruikt die gewoon in de supermarkt te koop zijn.


Red Velvet Cupcakes
Dit recept heb ik wel geprobeerd! Helaas is er bij mij iets fout gegaan, ik had namelijk per ongeluk aardbeien aroma gebruikt in plaats van rode kleurstof. Dus als je me volgt op twitter heb je het misschien al meegekregen, mijn cupcakes waren gewoon bruin in plaats van rood en ze smaakten naar aardbeien, haha!


Pasta with Creamy Spinach Sauce
Buiten de vele zoete bakvideo's heeft Laura ook een groot aantal echte kookvideo's, meestal gericht op de Italiaanse keuken dus veel pasta! De meeste van deze video's zijn ook relatief simpel dus ook voor mij goed te doen ;-)

Heb jij wel eens van Laura Vitale gehoord? En waar haal jij je recepten vandaan?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.