Weer eens tijd voor nieuwe schoenen!

Shoppen vind ik geweldig, maar speciaal voor schoenen.. Ja, dat wordt nooit wat. Althans, normaal is dat echt een heel gedoe. Maar afgelopen donderdagavond ging ik even 'snel' de stad in en ik vond gelijk al een leuk paar. :)

Ongeveer één jaar geleden kocht ik mijn Keds, wat nog redelijk lang geleden is aangezien ik er haast altijd op loop. Echt in goeie staat zijn ze niet meer, er heeft zelfs een tijdje een gat in gezeten! Het gat zat bij mijn teen en ik besloot om het gat maar dicht te naaien haha! Wel draagbaar voor even, maar -helaas- verplichtten mijn ouders mij om nieuwe schoenen te gaan kopen. Gelukkig, zoals ik al eerder zei, duurde die zoektocht niet zo lang dit keer!  

De achterkant is kapot (dat rubbertje) en de kleur van mijn Keds is helemaal vervaagd. Het was ooit donkerblauw, maar na een avondje vierdaagse feesten gingen ze de wasmachine in (ze zaten he-le-maal onder de modder) en kwamen er zo uit.

En hier zie je de gat best goed, natuurlijk wel dichtgenaaid. ;) Ook de achterkant is kapot zie ik nu... Oké ik had duidelijk nieuwe schoenen nodig.

En dit zijn dan mijn nieuwe schoenen! Ik kocht ze, tot mijn verbazing, bij de Tango. Ik wist echt niet dat de Tango gympen verkocht. Maar deze wel dus, en ze kosten €59,95.
Ik had eigenlijk pas later door dat ze van Björn Borg zijn, op zich wel leuk! Niet dat ik veel waarde aan een merk hecht, maar ik kan dan wel in ieder geval wat kwaliteit verwachten. ;)

Dat grijze met het blauwe vind ik echt wat hebben, alleen ik krijg waarschijnlijk wel te maken met dat de schoenen soms niet bij de outfit passen. Maar dit is niet zo'n ramp, schoenen zijn voor mij niet zo belangrijk als onderdeel van een outfit. Bovendien kan ik altijd nog zwarte/witte (?) veters er bij kopen! :)

Wat vind jij van mijn nieuwe schoenen?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.