Van die aparte gewoontes..

15 jarig, ietwat apart meisje dat de tijd doodt met bloggen, Twitter en vriend(inn)en. Niet heel speciaal, wel altijd zichzelf. btw: I'm proud to be a BOSSnian. Dat is wat mijn beschrijving op Twitter zegt, en eigenlijk is dit gelijk een samenvatting van mijn leven nu. Ik heb niet een heel speciaal karakter en ik ben niet zo'n iemand die je nooit meer vergeet na de eerste ontmoeting. Wel heb ik ook zo mijn eigen aparte trekjes en ben ik verre van normaal, en daar ben ik trots op! ;) Laat ik eens een paar van mijn aparte gewoontes opnoemen!   


  • Ik teken sterretjes, overal en altijd. Mijn schriften staan bomvol, met bijna op elke bladzijde minstens één. Eigenlijk doe ik het gewoon onbewust, maar ik word altijd weer blij als een sterretje mooi is gelukt haha.
  • Vaak heb ik dat ik op mijn computer op Twitter zit, mijn mobiel pak en dan uit automatisme op mijn Twitter app ga kijken of er iets nieuws is. Compleet onlogisch, aangezien ik op de laptop gewoon alles volg.
  • Vroeger was ik echt iemand die graag de tijd neemt, nu kan ik niet zonder tijdsdruk. Ik leef dan ook in een 'alles draait om de minuten' wereld, vooral in de ochtend. Ik kom altijd vier minuten voordat de les begint aan op school, oeps.
  • Ik vind het echt leuk om het niet eens te zijn met iemand, discussiëren is echt grappig. Zelfs al weet ik dat ik ongelijk heb, ik blijf gewoon door discussiëren.  
  • Ook hou ik ervan om zo veel vragen te stellen dat mensen zelf verward raken, dat heb ik heel vaak bij docenten. Meestal gaat het om de onlogische in de logica... volg je het nog?
  • Soms heb ik echt hele psychotische uitspraken, mensen die mij niet kennen zouden me zo in een gesticht kunnen stoppen denk ik haha..
  • Ik heb de raarste zit- en stahoudingen. Ik zit bijvoorbeeld vaak met mijn benen over elkaar en dan nog een voet om mijn been heengewikkeld, of ik sta als een flamingo met één been omhoog tegen de ander. 
  • Mensen kijken er vaak tegenop om een horrorfilm met mij te kijken, omdat ik ze altijd enger maak dan ze zijn door mijn gegil nonstop. Meestal gil ik voordat de enge stukjes zijn, ik vind het gewoon leuk om goed in de film te zitten. ;)
Nou, dit was echt maar een kleine hoeveelheid. Ik heb er in totaal vijftien kunnen verzinnen en ik weet zeker dat er nog veel meer zijn. Leuk, zo om door te hebben hoe raar je eigenlijk wel niet bent soms. Maar ik ben ook omringd door rare vrienden en familie, dus het compenseert elkaar allemaal. ;) Ik hou nou eenmaal van apart, one of a kind noem ik het maar.

Wat is jouw apartste gewoonte?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.