Sterrenbeelden: de manier om iemand te begrijpen

Als ik er eenmaal aan begin, dan komt er ook echt geen einde aan. Ik heb het over het lezen en bestuderen van sterrenbeelden. Klinkt misschien heel stom, maar ik heb echt het idee alsof ik mensen beter leer begrijpen door hun sterrenbeeld te lezen. Zelfs mezelf leer ik beter begrijpen haha, ik lees dan iets en bedenk me dan: oh daarom doe ik dat dus altijd!
Trouwens, horoscopen daar heb ik niks mee hoor. Beetje in de sterren kunnen zien hoe je dag gaat verlopen, kom op dat bepalen we toch zelf wel? Maar sterrenbeelden geven gewoon echt informatie over hoe jij als persoon in het algemeen bent, en geef toe dat het leuk is om een stukje over 'jezelf' te lezen? ;)

Bovenstaand plaatje klopt echt exact. Ik heb echt last van stemmingswisselingen en ben snel jaloers, maar ik gun mijn vrienden en familie altijd het beste. Ook ben ik zelfverzekerd, meelevend, altijd op zoek naar vertrouwen, overgevoelig (pfoef, echt waar) en blijkbaar de perfecte huisvrouw. Alleen het laatste klopt niet helemaal denk ik, haha! ik had nog ergens gelezen dat psycholoog of een baan in de geneeskunde het best bij mijn sterrenbeeld past, dus ik ben op de goeie weg!

Wat ik ook wel eens doe is het sterrenbeeld van mijn vrienden lezen. Het leuke is dat ik ze er ook écht in herken! Ik zie ook vaak dingen waarvan ik dan denk: aha dus zo zit jij in elkaar. Ik vind het trouwens ook echt grappig dat mijn 'sterrenbeeld match' (o.a.) schorpioen is, want Fleur is dat namelijk. En we kunnen het ook wel heel goed vinden en vullen elkaar vaak aan, dus op dat opzichte klopt het wel. :)
Hier kan je echt leuke dingen lezen over je eigen sterrenbeeld, en dat van anderen natuurlijk.

Ik weet niet of jullie het merken, vast wel, maar ik ben de laatste tijd veel meer van de persoonlijke artikelen. Hopelijk vinden jullie het ook leuk om dit te lezen! De beauty kant blijft nog altijd op LiveWithLipstick hoor, daar hebben we Fleur anders wel voor. ;) Hè, dat rijmt! 


Klopt jouw sterrenbeeld ook zo goed, en wat ben je dan?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.