OOTD - Getting the spring fever

Lentekriebels, ik voel ze al opkomen. Al werkt de zon niet helemaal mee en vertoont de temperatuur ook geen duidelijke stijging (het gaat zelfs even weer vriezen), ze zijn toch aanwezig.
Mijn nagels zijn al lekker felroze gelakt, mijn haar is in een lentekleurtje geverfd en mijn outfits bestaan uit steeds lichtere kleuren. Laatst kocht ik dan eindelijk een lichte denim blouse en stiekem wil ik niks anders meer aan haha! En mijn roze nagels vond ik zó leuk matchen bij dat blouse dat ik het wel een outfit of the day waard vond. ;)


Wat ik draag:
Blouse - Primark
Short - h&m
Panty - Hema
Kniekousen - New Look

Ik heb deze outfit nog niet écht aangehad, naar school of zoiets. Daar vind ik het nog wel te koud voor eigenlijk.. Maar volgende maand zit ik heerlijk voor een weekje in Rome en hopelijk kan ik dan vaker mijn kniekousen aandoen!

Waar zou jij kniekousen mee combineren?


Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.