Mijn voornemens & ik

Ja, ik en voornemens hebben een haat-liefde verhouding. Aan de ene voornemen heb ik me echt heel goed gehouden, en aan de andere heb ik er níks maar dan ook echt niks aan gedaan. Het probleem is ook gewoon dat ik na één week al ben vergeten wat mijn voornemens zijn. Dus ik heb even wat artikels teruggelezen met wat mijn voornemens waren en ik moet zeggen dat ik me er maar een paar van herinner haha!


Dingen die ik wilde bereiken
  • beter leren voor proefwerken, niet één dag van tevoren beginnen (2010)
  • minder pinnen, meer cash betalen (2010)
  • verplichten series beter te volgen, zoals 90210 en Gossip Girl (2010)
  • durven voor mijn mening uit te komen (2010)
  • minstens één keer per week te gaan joggen (2010, 2011 én 2012!)
  • kilo's aankomen (2010 en 2012)
  • Italiaans leren (2012)
Nou ik kan het in twee categorieën plaatsen: voornemens die ik me herinner en die ik vergeten was (dat laatste zegt genoeg lijkt me?).

Vergeten zijn: beter leren voor proefwerken, minder pinnen en beter series volgen.

Over de anderen kan ik wel wat vertellen, yay!
In 2010 schreef ik dat ik meer voor mijn mening uit wilde durven te komen, ook dit was ik een beetje vergeten. Maar ik weet niet waar het fout is gegaan (of eerder goed), maar tegenwoordig word ik gezien als één van de meest oprechte mensen uit mijn vriendenkring. Ik probeer altijd te zeggen wat ik vind en ben echt recht voor mijn raap. Gelukkig maar dat ik zo ben veranderd, want vroeger durfde ik niet eens 'nee' te zeggen als het moet.
Met het joggen was ik even begonnen, ik heb namelijk drie weken intensief gejogd (drie keer per week). Hierna werd het onwijs koud en ben ik ermee gestopt. Nu het wat warmer is moet ik er van mezelf echt weer aan beginnen, er is eigenlijk niks wat me tegenhoudt!
Met kilo's aankomen gaat het goed moet ik zeggen! Twee maanden geleden kon je hier al lezen hoe ik het aan ga pakken, en nu heb er al twee kilo's bij. Erg blij ben ik ermee! Mijn ouders merken ook echt dat ik veel beter eet en mijn lichaam begint ook langzaam meer vorm te krijgen. ;)
En dan hebben we nog Italiaans leren, dit heb ik ook een beetje links laten liggen. In april gaan Fleur en ik met alle vierde en vijfde gymnasium klassen voor een weekje naar Rome, en ik wilde heel graag een beetje Italiaans leren. Verder dan 'sono scapolo' (ik ben vrijgezel), 'ci potrebbe fare una foto?' (wil je een foto van ons maken?) en 'mi chiamo..' (mijn naam is..) ben ik niet gekomen haha! Nou, ik hoop dat mijn pocket woordenboek mij redt uit situaties.


Ik neem me voor om geen voornemens meer te verzinnen ... Faal.

Hou jij je goed aan je voornemens? En welke dan wel? 

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.