Mijn Red Velvet cupcakes


Na een eerste mislukte poging besloot ik het afgelopen weekend weer te proberen: Red Velvet cupcakes bakken. Als ik op Youtube wat bak/kook video's aan het kijken ben kom ik ze zowat altijd wel tegen. Ik had tot een paar maanden terug eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, volgens mij is het ook een typisch Amerikaanse cupcake. Maar het feit dat ze rood zijn trok me al heel erg aan!


Ik heb ze gebakken volgend dit recept van Laura Vitale, alleen heb ik er een iets andere frosting opgedaan. Aangezien de frosting die ik heb gemaakt wel heel zoet is heb ik er dit keer maar een klein laagje op gesmeerd, vandaar dat de cupcakes er iets minder mooi uitzien dan normaal. Maar ze smaken heerlijk! De bovenkant is een beetje hard geworden maar de cupcake zelf is vanbinnen zo lekker zacht, fluffy en luchtig.


Heb jij wel eens Red Velvet cupcakes gegeten of gebakken?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.