Mijn februari in fotos!

Voor ik het weet is er alweer een maand voorbij, niet normaal hoe snel het gaat! Erg vind ik het niet, het liefst sla ik de hele winter gewoon over. Al heb ik me deze maand wel vermaakt moet ik zeggen, vooral de vakantie heeft me goed gedaan. In februari ben ik voor een van de eerste keren echt uitgegaan en zo heb ik ook kennis gemaakt met die kant van carnaval. Voor de rest was het gewoon een fijne maand met weinig stress, heerlijk. Helaas wordt maart wel heel stressvol (schoolstress dan), maar we worden in april beloond met een weekje Rome!

De eerste week van februari heb ik besteedt met het weg photoshoppen van een meisje op onze gala-foto. Ah dit klinkt echt heel gemeen van mij, maar het heeft een reden hoor! Als verjaardagscadeau voor Julia (het lange meisje op de foto) bestelden wij een canvas en dat meisje dat ik weg gephotoshopt heb deed niet mee met ons cadeau, zij is ook wat minder goed bevriend met haar. Ik heb wel aan haar gevraagd hoor of ze het oke vindt, haha! ;) 

Deze thee is god-de-lijk. De geur en de smaak zijn gewoon heerlijk! Volgens mij verschilt het echt heel erg per persoon of je het wel of niet lekker vindt, ik heb echt veel verschillende meningen gehoord.

Nou, dit was de avond van de verjaardag van Julia. We gingen naar de kroeg maar aangezien iedereen aan het pré-carnavallen was, was het héél rustig. Jammer! Maar dit verpestte ons avondje niet hoor, wij gingen gewoon om middernacht nog even naar de friettent..

Appel kaneel marshmallow vanille cupcakes maken! Ja dit was een beetje mijn eigen creatie, haha! Het was wel echt heel lekker. :)

Voor carnaval besloten we om met ze vieren stewardessen te zijn. Ik maakte voor ons allen een naamkaartje met voornaam en een bijnaam als achternaam. Aangezien mijn achter naam (Perkic) vaak wordt verward met perzik, werd ik Dajana Perzik. Aangenaam.

En wij in carnavals transformatie! We hadden gewoon een blauw rokje aan met een witte blouse, een sjaaltje erbij en naamkaartje. Zo makkelijk kan het zijn! Julia had wel een echt pak, maar die had ze al wat langer.

Dan het avondje stappen, dit was nog vroeg in de avond en we waren helemaal in shock. Wist je dat deze wc's gewoon IN de grond zitten? De politie kwam langs, draaide aan een knopje en ineens steeg deze wc op haha!
En weer cupcakes maken, ik heb het deze maand vier keer in totaal gedaan volgens mij. *oeps* Dit zijn zachte chocolade muffins, kijk hoe groot ze zijn in de oven!

En hier zijn ze dan ingezakt! De vochtige binnenkant hoort zo, en ze smaakten ook heerlijk smeuïg. Mjam mjam!

En deze foto is van afgelopen zaterdag, toen ik met mijn ouders naar Essen was. Dit is in de kleedkamer van de Monki waar ik een beetje gek van werd, overal waar je keek zag je spiegels. En dat vond ik wel een foto waard. ;)

Ook in Essen, aanschouw de Primark van zes-hoog! Nou niet echt hoog, want het heeft volgens mij ook twee kelderverdiepingen.

Helaas was zondag de dag dat ik alles van mijn huiswerk moest gaan maken. Het was eigenlijk belachelijk weinig, maar het leek zo veel op een stapel..

Maandag kreeg ik een folder van de Radboud universiteit van Nijmegen met een foto van dit meisje erop. Misschien ben ik de enige maar volgens mij kijkt zij heel verschrikt en is niet een al te beste folder. Dit moest ik even delen, ik weet eigenlijk ook niet waarom ik dit zo grappig vond haha!

En gisteren hadden we een praktische opdracht voor biologie, en daarvoor moesten we als onderdeel ervan gele korrels in vruchtenhagelslag tellen. 4 VWO hè, dat hoor je dit soort dingen te kunnen! ;)

Hoe zag jouw februari eruit?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.