Meisjes met buikspieren?

De zomer komt er weer aan, en dat betekent ook dat de tijd van bikini's en korte broekjes bijna is aangebroken. De meeste mensen beginnen nu ook al aan trainen, om die extra laag eten die zich heeft opgestapeld in de winter er af te halen. Of gewoon om trots te kunnen rondlopen op het strand.
Zelf ben ik al redelijk tevreden over mijn lichaam (het aankomen lukt me al aardig goed!) en het is wel goed zo vind ik. Maar, ik merk wel van mezelf dat ik een erg platte buik heb en het leek me dan ook wel haalbaar om mijn buikspieren te trainen.  
Ik weet dat veel mensen een andere mening hebben over buikspieren bij meisjes, zo ook ik. Persoonlijk vind ik het wel mooi, het laat zien dat je sportief bent. Oké, ik ben totaal niet sportief maar dat lijkt dan in ieder geval wel zo. ;) Het moet geen duidelijke (en zwaar voelbare) sixpack worden hoor, nee dat vind ik niet vrouwelijk meer. Ook mijn broer en een vriend van me delen deze mening, dus wat betreft jongens zit ik op één lijn. Kwa meisjes niet helemaal denk ik, maar daarom vraag ik jullie mening!

Dinsdagavond ben ik begonnen met een work-out van 5 à 10 minuten (één keer per dag), en ik ga eens kijken hoe lang ik het volhoud en of de buikspieren ooit gaan verschijnen. De work-out vind ik trouwens op de 'Daily Ab Workout free' android app. Ik ben benieuwd!

Wat vind jij van buikspieren bij meisjes?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.