Makkelijk je nagellak stash op orde houden


Voordat ik mijn nagels ga lakken neem ik altijd een kijkje in mijn nagellaklades om te beslissen welke kleur ik ga nemen.  Meestal heb ik van te voren al een idee van ik wel een fel lakje, of een donkere lak maar soms snuffel ik er gewoon doorheen en pak ik een random lakje. Ondanks deze methode van nagellak kiezen vergeet ik vaak dat ik een lakje heb. Sommige liggen alsnog in een hoekje 'weg te rotten'. Om dit te voorkomen ben ik een hele tijd geleden begonnen met al mijn nagellakjes op te swatchen.


Zoals je ziet ben ik ondertussen alweer aan mijn vierde blaadje bezig. Ik vind het leuk om zo een overzicht te hebben van alle nagellak kleuren die ik in mijn bezit heb. Als ik het lakje niet meer heb (weggegooid of weggeven) kruis ik het af.


Ook vind ik dit systeem van pas komen als ik wil gaan nail-arten. Dan leg ik gewoon alle blaadjes bij elkaar en zo kan je gemakkelijk kleuren gaan matchen. Op de blaadjes heb ik trouwens naast elke swatch geschreven van welk merk het is en welke kleur. Ook heel handig als die er bijvoorbeeld is afgesleten!

Kende jij deze manier van 'orde houden' al?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.