Lipstain: yes or no? Catrice lipstain Rose Wood Avenue


Zoals jullie twee dagen terug in mijn shoplog konden zien kocht ik in Duitsland een lipstain van Catrice. Deze verkopen ze ook hier in Nederland en wel voor dezelfde prijs ( €3,99)! Ik wilde er al langer eentje kopen want ik had eigenlijk nog nooit echt een lipstain geprobeerd. Catrice heeft vijf verschillende kleuren, variërend van licht/nude tot een echte knalkleur. Zelf heb ik 020 Rose Wood Avenue, de op één na lichtste kleur. Door de verpakking dacht ik dat deze kleur oudroze zelfs een beetje bruin zo zijn maar dat viel wel mee.


De lipstain is echt een stift, het voelde een beetje vreemd toen ik 'm voor het eerst aanbracht, het puntje is namelijk een beetje koud. Het fijne aan de stift vorm is dat je je lippen heel precies kunt inkleuren, ook ligt de stain makkelijk in de hand waardoor je niet snel uitschiet. Catrice heeft het in ieder geval goed gedaan met de verpakking!


De kleur van de stain verschilt, rechts heb ik één laagje op en links twee/drie laagjes. Zo kan je de kleur steeds verder opbouwen. Waar ik eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld in ben is de houdbaarheid van de stain, na een paar uur is de kleur verdwijnen maar zit er alleen nog een gekleurd randje om je lippen heen. Het is dus wel een must om het bij te werken en trekt dus niet in je lippen (wat ik wel had verwacht bij een stain).


Om een beter idee van de kleur te krijgen doe ik er bij deze nog een full-face foto bij. Je kan zo ook duidelijk zien dat de stain niet glanst maar het zich meer aanpast een je eigen lippen. Het is moeilijk om de kleur egaal aan te brengen, vooral aan de binnenkant voor je lippen kleurt 'ie donkerder maar het ziet er niet vreemd uit vind ik. De stain is leuk om eens te proberen maar ik denk dat de kans klein is dat ik nog een tweede ga halen!

Heb jij wel eens een lipstain geprobeerd?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.