Leuke (nieuw ontdekte) webshop: Missguided


Op Facebook zag ik dat een 'vriend' (don't worry, het was wel gewoon een meisje!) op iemands prikbord de link van een webshop had geplaatst. Ik klikte deze link aan (dit maakte deel uit van mijn studie ontwijkend gedrag, ik hoorde KCV te leren) en keek wat rond op deze webshop genaamd Missguided. En ik was echt verbaast: wat een super leuke kleding verkopen ze daar! Ik zou het een mix van Topshop, New Look en Forever 21 noemen, soms wat apart maar voor een goede prijs erg leuke kleding. Aangezien ik nog nooit van deze webshop had gehoord dacht ik dat 'ie redelijk nieuw was maar hij bleek al te bestaan sinds januari 2009.


De kleding die ik in dit artikel laat zien komen uit de nieuwste collectie. Wat me vooral opviel toen ik tussen de collectie aan het scrollen was, was dat er veel kleurtjes tussen zaten. Me likes! Ik werd weer helemaal vrolijk van al die zomerkleding. Op het jurkje links werd ik helemaal verliefd, hij doet me een beetje denken aan een Griekse toga, maar dat kan ook komen door het hele weekend KCV te leren dat ik zulke verbanden leg ;-) De prijzen die ik op de collages erbij hebben gezet zijn in pond maar je kan de site ook zo instellen dat alle prijzen in Euro's worden getoond.

Zie de broek links, dat bedoelde ik met kleurtjes! De top links vind ik zo leuk en ik wil voor deze zomer ook nog graag zo'n los blouseje zoals die rechts, kortom, ik zie op Missguided allerlei kleren die me perfect lijken voor deze zomer.
Ah, inderdaad ze verkopen een short met de Amerikaanse vlag op Missguided! Ik vind die zo leuk maar kon ze eigenlijk nog nergens vinden (ik weet wel dat Topshop ze ooit heeft verkocht maar verder...) Ook gaan ze helemaal met de trends mee, zoals met de pastel jeans. Buiten kleren verkoopt Missguided ook schoenen en accessoires. De schoenencollectie bestaat uit bijna alleen maar uit hakken van *schrik niet* 16,5 cm! Zoals je al kan zien op de collage hierboven, ze zijn echt hoog!

Heb je wel eens van Missguided gehoord? Is het een beetje jouw stijl?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.