Let's hear the summer

Eindelijk is de zon naast te zien, ook te voelen! Heerlijk is het dat de temperatuur aan het stijgen is, met op sommige dagen wel tot 17 graden. Andere dagen lijkt het alleen maar zomers buiten, en vooral op die momenten zet ik mijn zomer playlist aan. Want als ik de zomer niet kan voelen, ga ik het wel horen! ;)

Ik ben dol op zó veel muziekstijlen en artiesten. En vooral met zomerliedjes boeit het me geen zak wie het liedje zingt of wat de lyrics nou zeggen. In de zomer wil ik gewoon meegesleept worden in de beat (lekker los gaan!) of heel hard mee kunnen zingen met de tekst. Aanschouw hieronder: mijn zomermuzieklijst voor 2012. Of nee, niet per se voor 2012 aangezien er veel oude liedjes in zitten!

Reggae  
Het eerste muziekgenre waar ik dol is reggae. De muziek is zo chill en je voelt gewoon hoe zorgeloos de zangers zijn. Een van mijn favoriete liedjes is Red Red Wine, echt zo'n leuk liedje!


90's muziek
Van mij mag de jaren negentig muziek wel terugkomen hoor, lekker fout en feestelijk! Je kan niet anders dan swingen op deze muziek. Jullie kennen I Like To Move It waarschijnlijk wel van Madagascer, maar het is oorspronkelijk van The Mad Stuntman. Maar de clip van Madagascer moest er gewoon bij, zo geniaal!


Spaanse muziek
Spaans is gewoon zo'n heerlijke taal hè, ik wil het zo graag leren spreken! Alles klinkt gewoon zo vrolijk en mooi.


Pop muziek
Ja, ik ben weer terug in het heden. Zoals je hebt kunnen zien vind ik de liedjes van vroeger weer meer zomers dan die van nu. Tegenwoordig zijn de meeste liedjes gewoon niet zo vrolijk. Wel vind ik deze van Mohombi heel leuk!


En party muziek kan ik wel 24/7 luisteren en brengt me ook in een heel zomers sfeertje. Maar een beetje raar om het hierbij te zetten aangezien de muziek totaal niet gemaakt is voor de zomer. ;)

Naar wat voor muziek luister jij het liefst in de zomer?

Liefs Dajana 

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.