Ik zoek: een maxi-dress

Maxi-dresses, ik heb ze altijd erg leuk gevonden maar vond mezelf er eigenlijk te klein voor. Met mijn (ongeveer, ik heb geen idee hoelang ik precies ben) 1,65 meter ben ik ook niet de grootste. Maar waarom zou dat iets zijn wat me ervan weerhoudt om een leuk kledingsstuk te kopen? Dus ik heb besloten dat ik voor deze zomer echt een maxi-dress wil, ze zijn (buiten super leuk) ook erg makkelijk en luchtig. Je bedenkt toch je benen maar zonder dat ze helemaal gaan plakken van die skinny jeans, super handig dus!


Deze twee maxi-dresses komen van New Look. In Nijmegen hebben we in de V&D nu ook een deel New Look dus ik hoop dat er daar eentje naar mijn zin kan vinden! Die twee hierboven vind ik in ieder geval erg leuk! Zwart kan voor in de zomer wel wat warm zijn vind ik dus daarom zoek ik er eentje lichter van kleur maar wel met print. Deze rechts zou dus echt perfect zijn! De twee hierboven zijn rond de 25 euro, prima prijsje toch?

Deze twee hebben ook een vrolijke print, precies wat ik zoek. De linkse maxi-dress is van Nelly en die rechts van Miss Selfridge. Deze zijn van prijs wel wat duurder (50/60 euro) wat een beetje boven mijn budget is. Ik houd het dan toch bij die van de New Look!

Wat vind jij van een maxi-dress? Of heb je er eentje in je bezit?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.