I love: nude polishes!


Mijn nagellakstash groeit nog steeds en ik merk dat ik de laatste tijd wat meer nude nagellakjes ben gaan kopen. Deze draag ik ook vaak omdat ze makkelijk zijn met opbrengen (strepen vallen niet op), goed zijn voor elke gelegenheid (van school tot trouwerij etc.) en er ook weer makkelijk af te halen zijn omdat ze meestal creamy zijn. Ik heb nu vijf nagellakjes in mijn bezit die ik bestempel als 'nude', laten we eens kijken welke dat zijn...


V.l.n.r: P2 672 Sandy Time, P2 207 Stormy, Essence Creamylicious (LE van een lange tijd geleden) 03 Iced Chai Latte, Love & Beauty Taupe en Essence 50 Irreplaceable. Zoals je kan zijn zijn het wel allemaal verschillende nude kleurtjes, zo is die linkse van P2 heel zand bruin en die van Love & Beauty (het make-up merk van Forever 21) weer heel donkerhuidskleur nude.


Sandy Time van P2 heb ik zaterdag gekocht in de DM en dat is ook het lakje die ik op dit moment draag. Ik ben echt helemaal dol op deze kleur, hij past bij alles! Essence heeft onlangs een nieuwe lijn uitgebracht met allemaal nude-kleurtjes en daar wil ik ook nog graag eentje van, voor die prijs heb je super mooie kleuren!

Draag jij wel eens een nude lakje?


Liefs Fleur


About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.