Geshopt in Duitsland: DM (haarverf, make-up etc.)


Na deze schoolweek wilde ik héél graag winkelen. Na vijf toetsen in één week mocht ik mezelf toch wel even verwennen. Daarom ging ik samen met mijn moeder gisteren naar Cranenburg, Duitsland om een bezoekje te brengen aan de DM, een Duitse drogist. Ik slaag hier altijd en ook dit keer heb ik redelijk wat dingetjes naar mijn zin kunnen vinden, kijk mee!


Ze hebben in de DM veel keuze van haarverf zowel voor permanent als tijdelijk. Dajana tipt me over deze haarverf van Garnier, deze heeft ze zelf namelijk ook gebruikt. De kleur is echt precies wat ik zocht, een beetje rood/paars/bruin. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik m'n haar ook echt ga verven (ja, ik blijf het eng vinden) maar ik heb deze verf toch gekocht aangezien die maar €3,45 kost.


De lente komt er weer aan wat korte mouwen en korte broeken of jurkjes betekend, oh wat heb ik er zin in!  Ik heb al goede ervaring met de bruiningscrème voor het lichaam van Sundance dus besloot ik nog twee nieuwe producten te kopen. Een spray voor je lichaam en een crème voor je gezicht. De spray kostte €2,95 en de crème €1,95.


Mijn twee goedkoopste aankoopjes zijn deze. Links is een simpele cleanser van Balea voor de normale/gemengde huid, deze kostte, net als de handcrème van Essence rechts, €0,95.


Het gedeelte wat ik het leukste vind: de make-up! Van links naar rechts: een Catrice lipstain in Rose Wood Avenue (€3,95), P2 blush in 050 Innocent Rose (€2,65), Maybelline concealer in 21 Fair Natural (€4,45) (dit is al mijn vierde stick die ik ervan koop!), P2 lipstick in 012 Kärntnerstrasse (€1,95), P2 nagellak in 672 Sandy Time (€1,55) en P2 Lash Definer mascara (€2,95). Allemaal heel budget vriendelijke producten dus!

Ben je benieuwd naar een bepaald product?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.