Eerste ebay bestelling!

Al ruim een maand geleden besloot ik om Paypal aan te maken en Ebay te gaan onderzoeken. Ik heb echt het perfecte hoesje gevonden voor mijn mobiel en die kwam vrijdag aan, ein-de-lijk. Precies vier weken heb ik moeten wachten op mijn hoesje en ik had de hoop al opgegeven dat hij aan zou komen. Maar gelukkig was hij toch aangekomen en past hij precies op mijn mobiel. 

Aahh, ik vind hem zo leuk! Het voelt net alsof ik een nieuwe mobiel heb, ik haal hem elke keer trots uit mijn zak (al deed ik dat voor het hoesje ook al haha). Een beetje jammer is dat er een mini-barst zit in het hoesje, maar het is nauwelijks zichtbaar.
Ik kocht het bij deze verkoper en ik betaalde er €3,12 voor, het was inclusief een screen protector maar ik kreeg die er helaas niet mooi op.

Dit hierboven heb ik niet besteld, maar de producten staan wel op mijn wishlist! Deze BB cream heb ik al, maar hij is bijna op dus ben ik van plan om zo'n grote tube te kopen. En de sieraden zijn gewoon voorbeelden, er zijn namelijk zo veel leuke en goedkope sieraden te vinden op Ebay!


Wat was jouw laatste bestelling van Ebay? Of heb je er nog nooit wat besteld..?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.