De Galaxy print, wat vind jij?

Je ziet het steeds vaker langskomen de laatste tijd: De galaxy print. Jurkjes, shirts, rokjes en zelfs schoenen met het print van een sterrenstelsel. Zelf vind ik ze echt prachtig! Het heeft echt iets mysterieus in zich, die donkere achtergrond met lichtvlekken. Helaas is het niet zo makkelijk in de winkels te vinden, misschien ook maar goed anders loopt iedereen er mee, maar op lookbook vind je zat outfits! 
.
Deze van Willabelle is één van mijn favoriete outfits, de print is zo mooi en de stof van de jurk past er perfect bij. Ook de foto zelf is gewoon mooi.

Dit rokje van Ashleigh is zelf gemaakt (volgens deze DIY), vet leuk toch? Het is niet te opvallend, maar geeft wel echt een extra effect. Ik zou het zo graag na maken, maar ik denk niet echt dat het me zo mooi gaat lukken.

Ook Kryz heeft een jurk met een galaxy print, maar deze print is wel wat opvallender. Heel veel blauw en redelijk weinig zwart.. Toch vind ik het ook mooi!

Andy heeft juist gekozen om niet de nadruk op de shirt te leggen, waardoor de print nauwelijks opvalt. Best jammer, maar deze outfit in het geheel vind ik wel heel leuk!

Arg, ik wil ook nog zo'n rok die vooraan korter is dan achter. En dan heeft Karolina er ook nog eens één met een galaxy print, geweldig! Ik hou zo van die lichte stof. :)

Deze wedges zijn echt super! Wioletta heeft ze gewoon zelf gemaakt, dus ze zijn ook nog eens uniek.

Je kan zelf makkelijk je eigen galaxy print maken met behulp van deze tutorial. Misschien dat ik het eens ga uitproberen... Maar dan zien jullie wel een artikel verschijnen hierover! ;) Online kan je ook gewoon veel kledingstukken kopen met deze print, vooral op BlackMilkClothing en Romwe.

Ben jij fan van deze galaxy print?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.