Color explosion: nieuwe aankoopjes!

Katching, weer ben ik een paar kleuren rijker! Zaterdag ben ik wezen shoppen in Arnhem en eigenlijk ben ik maar twee kleding winkels binnen geweest: de Zara en de New Yorker. En laat ik nou in beide winkels iets gekocht hebben. Dit keer was het echt een kleurrijke explosie in de paskamers, ik ging namelijk alleen maar voor de gekleurde kleding.  

Ein-de-lijk! Ik ben in bezit van een felgekleurde broek! En dan ook nog eens precies de kleur die ik wilde, namelijk inktblauw. :) Ik heb €30 betaald bij de New Yorker voor deze broek, ook nog eens betaalbaar dus.
 Bij de Zara heb ik een uur lang gelopen en gepast, ze hadden zo veel leuks! Jammer dat het meeste nét niet leuk genoeg was om het geld ervoor te geven, maar deze top vond ik wel heel leuk. Het is een donkergroene (het is wat feller dan op het plaatje) oversized top met bij de schouders een doorschijnend gedeelte, toch nog wat anders.. Hier heb ik €20 voor weggelegd bij de Zara.
En dan nog mijn laatste, en meest felgekleurde, aankoop! Kijk die kleur dan, geweldig toch? Dit rokje zit echt heel strak, maar is gelukkig van een stretch stof dus het zit wel lekker. Het kostte mij maar €6,95 bij de New Yorker. 

Mijn nagellak matcht ook zo mooi bij alles hè? Haha! Het is trouwens CC140 van Trind. ;)

Wat vind jij van mijn gekleurde aankoopjes?

Liefs Dajana


About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.