Beste douchegel ever: Rituals


Rituals vind ik één van de beste merken die je hebt qua douchegels en bodylotions. Niet alleen de geuren zijn heerlijk (en niet zo standaard) maar ook het soort producten is gewoon super fijn. De bodybutter van Rituals vind ik bijvoorbeeld fijner dan die van The Body Shop. Ja, het is allemaal redelijk prijzig, de prijzen zijn te vergelijken met de producten van The Body Shop. De douchegels die ik jullie vandaag laat zien zijn ook niet goedkoop, je betaalt namelijk €7,90 per fles maar geloof me: daar doe je lang mee!


Wij hebben nu thuis drie van deze 'foaming sensation' douchegels, dit zegt wel dat het hele gezin er gek op is. De Yogi Flow variant is van mij, dat is ook mijn favoriet! Ik kan de geur niet echt plaatsen maar zou 'm beschreven als  vrouwelijk, zoet en roosachtig. Welke ik ook heel lekker vind is Blue Dragon, eigenlijk meer een mannenvariant. Deze gebruik ik zelf ook wel eens, ik vind die mannengeur niet storend, haha!


Het systeem werkt erg gemakkelijk, want je drukt gewoon op de bovenkant. Er komt een soort doorzichtige gel uit (dat had op de foto links moeten staan maar hij begon al te schuimen) en als je dan met wat water in je handen wrijft schuimt de gel helemaal op. Met een erwtje krijg je al veel schuim! En dan jezelf wassen natuurlijk!

Kende je deze douchegel al?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.