5 Maanden later: mijn haar!


Volgens mij kunnen jullie nog wel herinneren dat ik ongeveer vijf maanden terug mijn haar heb geknipt, ik heb er toen echt een flinke vlecht af laten knippen voor het goede doel. Mijn vlecht had ik toen opgestuurd naar Stichting Haarwensen. Om het artikel te lezen waar ik vertel over mijn knipbeurt toen en waar foto's staan van mijn korte haar + afgeknipte vlecht klik hier. Ik heb wel, dat geef ik toe, een paar weken moeten wennen aan mijn haar. Toen ik voor het eerst in de spiegel zag vroeg ik me af ik het wel was, haha!


We zijn nu inmiddels alweer vijf maanden verder en ik kan zeggen dat mijn haar alweer redelijk gegroeid is. Zoals je kan zien op bovenstaande foto is mijn schuine lok die ik toen had laten bijknippen ook alweer redelijk uitgegroeid. Hoe slecht het misschien ook is ik ben sinds die knipbeurt niet meer naar de kapper geweest, ik kan het niet echt over mijn hart krijgen om er weer een stukje af te halen. Ik heb nu ook het plan om mijn haar weer lang(er) te laten groeien maar niet zolang als dat het was voordat ik het afknipte!


Vooral van de zijkant kan je zien dat er toch wel een centimeter of 8/9 is bijgekomen. Als ik mijn haar heb gestijld is de verandering nog beter te zien maar op deze foto's heb ik mijn haar gewoon naturel gelaten. Ik heb ook besloten mijn schuine lok te laten uitgroeien, ik ben 'm na anderhalf jaar toch wel een beetje zat.


Nadat ik de vorige keer mijn haar had geknipt had ik het ook geverfd en ik ben van plan dat nu weer te doen (het verven dan hè). Het wordt deze bruin/paarsige kleur van Garnier.


En dan sluit ik nog even af met een vergelijkings foto! Links was de dag na het knippen en toen had ik het ook gestijld. Ik was heel blij met mijn nieuwe kapsel vijf maanden geleden maar ik ben nu toch wel blij dat m'n haar een stuk is gegroeid, ik mis mijn lange haar soms wel!

Vind jij dat het verschil met vijf maanden geleden duidelijk is?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.