Yum inspiration: cupcakes


Ik vind cupcakes echt geweldig, niet alleen om te eten (maar dat mag zeker niet ontbreken!) maar vooral om te bakken en te versieren. Nu ben ik niet de allerbeste cupcake-bakker maar naar mijn mening smaken ze toch altijd wel goed. Ik bak de mijne meestal via dit recept maar vind het leuk om elke keer een kleine verandering aan te brengen. Maar er is één iets wat echt niet meer mag ontbreken op mijn cupcakes en dat is frosting! De hele cupcake smaakt hierdoor gewoon veel beter. Mijn verslaving neemt ergere vormen aan door ook nog Cupcake Wars te kijken, ja mensen, dat is een serieus programma! Ze maken daar de gekste maar volgens mij echt de lekkerste cupcakes ooit. Yum.
Zo, ik ben best gepassioneerd over cupcakes zoals je al kan lezen in het té lange stuk hierboven, haha! Daarom heb ik maar geen tekst meer onder de heerlijke cupcakes uit dit artikel gezet (en ik zou alleen maar OMG, aaah en wat zien die er lekker uit eronder zetten, haha!), enjoy!





Al honger gekregen? Haha! Afgelopen weekend hebben Dajana en ik samen cupcakes gebakken (zelfs de Live With Lipstick-cupcake!) en daar hebben we nog wat dingetjes van gefilmd. Nou wordt het waarschijnlijk een niet heel serieus filmpje maar die kunnen jullie binnenkort ook nog verwachten ;-)

Bak jij vaak cupcakes?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.