Wishlist: it's almost spring!

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik nog eens echt heb gewinkeld en daardoor heb ik ondertussen een wishlist opgebouwd aan kleren, make-up en accessoires. Zaterdag zouden Dajana en ik wel gaan winkelen in Amsterdam samen met andere bloggers die we daar zouden meeten maar helaas is dat niet gegaan voor ons. Ik was toen, en ben nu nog steeds, ziek! Daarom dat er gisteren ook geen artikel online stond, sorry daarvoor! Ik voel me nu weer ietsje beter maar ben nog steeds niet helemaal lekker, toch wil ik met jullie graag de dingen delen die op mijn 'lente'wishlist staan.
Allereerst: een gekleurde jeans! Ik kom ze tegenwoordig overal tegen en hoe vaker ik ze zie hoe leuker ik ze vind. Vooral de pastel kleuren vind ik mooi! De twee hierboven komen van Bershka, daar hebben ze jeans in veel verschillende kleuren.
Ik ben al een tijdje gek op blousejes en daarom wil ik er ook nog wel een paar bij kopen. Ik zoek nog een luchtige blouse in een lichte kleur en daar is die van de H&M (links) echt perfect voor. Ook wil ik al een tijdje een spijkerblouse, deze rechts van Forever 21 vind ik leuk maar ik wil het liefste eentje die nog wat lichter is.
Ik vind het heel leuk om voor mezelf af en toe een wat duurder make-up product te kopen en dit keer ben ik van plan een Too Faced palette te kopen. Ik twijfelde eerst tussen een Too Faced palette of een Urban Decay Naked palette maar heb besloten voor die eerste te gaan omdat het toch redelijk wat euro's scheelt. Met het kopen van het palette wacht ik tot deze zomer als ik weer in Amerika ben!
Als laatste de accessoires, ik zoek al heel lang naar zwarte wedges maar ik kan ze echt nergens meer in de winkel vinden. Nou heb ik deze leuke gespot bij Kenzaa maar ik twijfel toch of ik ze wil kopen aangezien het buiten toch steeds weer warmen wordt. Dan zoek ik nog een wat hogere, opvallendere ketting, zoals deze van Forever 21. Ik vind deze kettingen altijd heel leuk staan als je shirtje wat lager is uitgesneden!

Wat staat er op jouw wishlist?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.