Van winter naar lente haarkleur?

Voor het najaar heb ik mijn haar van lichtbruin naar donkerbruin geverfd, zie hier het artikel. Die kleur vond ik geweldig en ik heb mijn natuurlijke haarkleur nog steeds niet helemaal terug *yay*. Maar voor de lente wil ik mijn haar in een vrolijke en stralende kleur hebben, en aangezien volgende week de winter praktisch afgelopen is wordt het tijd om over mijn lente-haarkleur na te denken! :) 

In het midden zie je hoe mijn haarkleur nu is, middenbruin zou ik zeggen. Mijn huid is op dit moment echt melkwit, maar wanneer het zonnetje tevoorschijn komt zie ik eruit als op de andere vier foto's.
Dit zijn voorbeelden van haarkleuren die ik wel zou willen, vooral iets roods vind ik wel bij mezelf passen linksboven). Maar ook goud donkerblond vind ik wel wat hebben, linksonder komt daar het meest bij in de buurt denk ik.

Binnenkort ga ik weer eens mooie haarkleuringen zoeken!

Welke kleur lijkt jou het mooist bij mij? En verf jij jouw haar met de seizoenen mee?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.