Unboxing filmpje: USfoodz!

Een tijd geleden hadden Dajana en ik al eens een bestelling gedaan bij USfoodz, een Nederlandse site die Amerikaans snoepgoed verkoopt. We hebben toen enorm genoten van onze bestelling en alles binnen no-time opgegeten. Dat was niet zo goed voor de lijn maar het was allemaal super lekker!
Onlangs werden we benaderd door USfoodz zelf en zo hebben we nog een pakketje met meer lekkere goodies ontvangen die wij vandaag voor jullie gaan reviewen! En ja, je zag het al aan de titel, we hebben er een filmpje over gemaakt!



Hopelijk vinden jullie het leuk om nog eens een filmpje van ons te zien want ik geef toe, het was een hele tijd geleden! Voor meer informatie over de producten en de prijzen verwijs ik jullie door naar de site van USfoodz waar je de producten ook kunt bestellen ;-)

Wat zeg jij: yay of nay voor vaker een filmpje?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.