Tribal inspired red and black nails!


Ik had weer eens zin om een nail-art tutorial te maken maar toen ik foto's wilde maken bleek het al iets te laat en m'n ideeën pakten toch iets anders uit dan dat ik had verwacht. Ik had mijn nagels namelijk in een donkerrode/paarse kleur gelakt (deze is ook hier de basiskleur) en had daar met wit figuurtjes op getekend. Maar helaas, het stak heel erg af!  Dus ik heb andere kleurtjes gepakt die ik achteraf gezien erg leuk bij elkaar vind staan!


Ik had in ieder geval het idee om een soort tribal print te maken (om een idee te krijgen wat tribal print ongeveer is klik hier), ik associeer tribal met de puntige lijnen die ik heb gemaakt en met vrolijke kleurtjes. De kleurtjes heb ik toch niet uit de kast getrokken en heb het simpel gehouden met drie eigenlijk wat sombere kleuren.


Close-upje. Mijn lijntjes zijn niet super strak, I know! Ik heb namelijk mijn dotting tool van Essence gebruikt in plaats van een kwastje omdat ik met die laatste eigenlijk nog slechter mee om kan gaan. Ik heb deze nail-art trouwens alleen maar op mijn linkerhand gedaan, op rechts lukken zulke lijntjes echt niet :')


Deze drie lakjes heb ik gebruikt. V.l.n.r: Herôme in de kleur Surrey, Essence in de kleur Mystic Wish en China Glaze in de kleur Midtown Magic. Al met al vind ik dit een leuke maar simpele nail-art die voor iedereen wel te doen is. Om het nog iets op te vrolijker zou je nog een extra kleurtje kunnen gebruiken of bijvoorbeeld wat diamantjes eraan toevoegen. Laat je creativiteit er op los! :-)

Wat vind jij van deze nail-art?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.