Tip: One Line A Day


Al een tijdje heb ik hem nu in mijn bezit, het One Line A Day boekje. Simpel gezegd een dagboek voor vijf jaar waar je elke dag een paar zinnetjes in schrijft. Ik schrijf altijd voor ik ga slapen en ben ik maar 2 minuutjes mee kwijt. Hierdoor lukt het me om er elke dag in te schrijven, iets waar ik herhaaldelijk in heb gefaald met andere dagboeken. Niet alleen vind ik het concept van elke dag een paar regeltjes heel leuk, ook de lay-out van het boekje mag er wezen. De blauwe kleur in combinatie met de gouden letters en gouden zijkant (ja de bladzijdes zijn aan de kanten goud!) is geweldig, het geeft een redelijk chique uitstraling!


Elke bladzijde bestaat dus uit een pagina, hierboven 11 en 12 mei. Je kan de vijf jaartallen invullen waarin je dit boekje bijhoudt en hebt dan 5/6 regels om op te schrijven. Ik probeer altijd alles vol te schrijven, dat vind ik wel zo leuk zodat straks het hele boekje vol is!


Close-up! Sommige mensen zeggen dat je het beste op 1 januari kan beginnen met hierin te schrijven maar persoonlijk vind ik dat onzin. Zelf ben ik ergens begin december begonnen en zo gaat dat ook prima lukken!  One Line A Day is voor zover ik weet niet in de winkels verkrijgbaar maar wel op meerdere site op het wereld wijde web. Natuurlijk Bol.com maar zelf zou ik Amazon of Bookdepository aanraden. Bij de laatste is 'ie te koop voor €12,40. Een prima prijs aangezien je er vijf jaar (en daarna nog een hele tijd aangezien je herinneringen hebt) plezier van hebt.

Had jij wel eens van dit boekje gehoord en lijkt 'ie je handig?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.