Tijd voor mijn lente haarkleur!

Het zonnetje is al volop aan het schijnen (niet verwarmen btw) en zoals ik hier al schreef wil ik mijn haarkleur daar ook bij aanpassen. Roodbruin leek me een mooie kleur en daar ging ik dan ook naar op zoek in de dm in Duitsland. En, zoals je al doorhad waarschijnlijk, ben ik geslaagd!

Er was daar enorm veel keuze in semi-permanente (23-28 wasbeurten) kleuren, dat heb je Nederland echt niet. Bovendien is het echt heel goedkoop, want ik betaalde voor deze haarverf maar €3,25! Ik koos voor een kastanje kleur, bruin met een rode gloed dus.  

Mijn haar was de kleur tussen de eerste twee tinten, de kleur die ik zou moeten krijgen zie je hier goed. En ik moet zeggen dat het redelijk overeen komt met het resultaat!


Hierboven zie je de gloed ook goed, ik kan het alleen niet helemaal beschrijven. Het is noch rood noch oranje, het lijkt ├Ęcht op de kleur van een kastanje (de naam hebben ze dus goed uitgekozen, haha). Wat ik ook merk met deze kleur is dat rode lipstick echt heel leuk staat, dus dat ga ik veel vaker dragen nu!

Echt een lente kleur is het niet, want het is donkerder dan mijn oorspronkelijke kleur. Maar ik vind het wel vrolijker en de zon zorgt ervoor dat de glans mooi naar voren komt! :)


Wat vind jij van mijn nieuwe kleur?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.