Quick tip: Gratis als publiek in (talenten/spel)shows

Vandaag een kort artikel, aangezien ik gisteren niet zo lekker in mijn vel zat.  Maar ik wil dit toch al een tijdje met jullie delen want ik vind het zelf een heel leuk idee!
Ik vroeg me altijd af hoe mensen in het publiek komen bij shows als Hollands Got Talent of All You Need Is Love, een random uitnodiging of zo? Het ziet er daar altijd zo gezellig uit en het leek me super om eens in het publiek te zitten. Wat blijkt.. je krijgt ook een random uitnodiging en nog mooier is dat het helemaal gratis is om bij zulke shows in het publiek te zitten! Als je je aanmeldt bij Stone-Hill media ontvang je eens in de zo veel tijd (meestal eens per week) een uitnodiging met kaartjes voor een show. Of dit nou voor Doe Maar Normaal, Nick tegen Simon of The Voice Kids is.. Het is allemaal gratis! Er staan in de uitnodiging ook duidelijk de tijden dat de opnames zijn, de adresgegevens en alle overige informatie, echt superleuk!
Je kan je ook aanmelden om uitnodigingen te ontvangen om kandidaat te zijn in spelshows (lijkt me ook heel leuk!) of om als figurant te spelen (hier ontvang je niet zo veel verzoekjes van helaas).

Hopelijk hebben jullie toch wat aan deze tip en vinden jullie zo'n kort artikel tussendoor niet erg. Ik ben echt een warhoofd soms en vooral gisteren had ik daar 'last' van, ik had zelfs een heel ander artikel geschreven en heb die uiteindelijk verwijderd omdat ik er ontevreden mee was *zucht*.

Zou jij wel eens bij een talenten- en/of spelshow aanwezig willen zijn?
Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.