OOTD x3: The sweater & the skirt

Als er twee dingen zijn waar ik dol op ben zijn het sweaters en rokjes. Nou lijkt het niet echt als een ideale match te klinken als je deze twee combineert, maar ik vind het eigenlijk heel leuk! Je krijgt het vrouwelijke van een rokje en het comfy gedeelte van een sweater, perfect toch? En zo voel ik me ook op de dagen dat ik zo'n outfit draag. Om jullie een idee te geven heb ik een paar looks gefotografeerd die ik graag aantrek..

Outfit 1
Hier draag ik een redelijk hoog taillerokje van de Action gecombineerd met een sweater (ja dit noem ik dan een sweater) van de h&m. Je kan het niet goed zien, maar in de blauwe sweater zitten nog kleine witte 'pluisjes' verwerkt.

Outfit 2
Deze outfit is, in tegenoverstelling tot de vorige, minder matchy. De laatste tijd ben ik veel meer van het combineren van verschillende kleuren en dit is dan één van die outfits. Deze top is ook van de h&m en het rokje is van de Pull&Bear.

Outfit 3

En dan weer zo'n outfit met kleuren die je in eerste instantie niet bij elkaar zou linken. Toch vind ik het heel geslaagd, dit is namelijk echt mijn stijl. De sweater is weer dezelfde als van de eerste outfit en het rokje is van The (Lady) Sting.

Welke outfit vind jij het leukst?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.