New in: Guerlain powder


Ik ben erg van de lowbudgetproducten, niet alleen laat m'n budget het niet echt toe (tja, ik blijf een 'arme' student van zestien) maar ik vind dat merken als Essence en Catrice ook erg fijne producten hebben. De luxe producten kijk ik liever naar en droom ik dan maar over, op een dag zou ik ze misschien allemaal kunnen kopen! In mijn stash heb ik wel een aantal wat duurdere producten zitten (MAC en Chanel) maar die heb ik of gekregen of gekocht met fikse korting. En vandaag komt er zo'n product bij, namelijk een poeder van Guerlain!


Zoals je misschien al kan opmaken uit het stukje hierboven heb ik deze poeder niet zelf gekocht. Ik ging gisteren oppassen en toen vroeg ze of ik deze poeder misschien wilde hebben aangezien ze zelf niet zo van de make-up is. Eh, ja! Alleen de verpakking al. De poeder komt in een doosje en in dat doosje zit het nog in een etuitje. Ook de print op het poederdoosje zelf, I love it!


Het is de kleur 02 Teint Beige wat volgens mij een kleur is die goed bij mijn huid past. Op dit moment gebruik ik een wit/doorzichtige poeder voor in de winter, m'n huid is op dit moment erg bleek maar ik denk dat zelf deze poeder me nu niet zo misstaan.
Ik wilde jullie dit product graag even laten zien omdat ik toch stiekem een beetje trots op ben dat ik deze aan mijn stash kan toevoegen. Het voelt zo luxe!

Koop jij wel eens een lux make-up product of ben je toch meer van de lowbudgetproducten?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.