Mijn ongewone week in foto's!

Afgelopen week was best wel anders, om het maar zo te zeggen. Het zat vol met momenten die ik me lang zal herinneren, en gelukkig de meeste om leuke redenen. Misschien komt het gewoon doordat de proefwerkweek net over is en ik gewoon heel hard geniet van mijn leer-vrije dagen..


Dit is iets langer dan een week geleden, en deze foto is niet door mij gemaakt, maar het gaat om het idee! Vorige week woensdag was de lucht in de ochtend zó mooi, niet normaal. Ik bleef er maar gefascineerd naar kijken..  

Zaterdag ging ik met Fleur cupcakes maken met deze Live with Lipstick cupcakes als resultaat! Met een vulling van vanille aroma, fudge, chocolade en kaneel en een topping van m&ms, heel vele cacao en versiersels, vielen ze best zwaar op de maag. Maar lekker dat ze waren!

Herkennen jullie wat dit is? ... Het is een verlaten bijenkorf die boven ons plafond zat. We hebben in onze keuken houten planken als plafond (nu niet meer trouwens) en daarboven zat dit kleine bijenkorf. Brrr, eng idee!

Oké, dit is toch wel een freaky weetje. Ik word er een beetje bang van, nu kan ik nooit meer normaal midden in de nacht wakker worden haha!

Fleur is op mijn zool gestapt, die al een beetje los zat, en zo is mijn zool er helemaal af gegaan. Ik heb me samen met Fleur kapot gelachen hier, tranen in mijn ogen had ik! Gelukkig was dit aan het einde van mijn schooldag en moest ik alleen naar mijn fiets sloffen.. Prachtig moment.

Woensdag heb ik mijn kaartje besteld voor de meet (die vandaag is dus!). Een beetje stom van mezelf dat ik dat woensdag al had gedaan aangezien er nu onduidelijkheid is over de rijdende treinen door het winterweer en aangezien ik me gister een beetje ziek voelde. Ik hoop toch dat alles gewoon goed verloopt vandaag!
Edit: Helaas is de meet niet doorgegaan voor Fleur en mij, ik mocht namelijk niet meer gaan omdat ik nog steeds ziek ben en Fleur zegde het dan ook maar door de kou/ns gedoe/mijn afwezigheid.  
  
Nou, en wat lijk ik hier te gaan doen??

Juist ja, schaatsen! Ik had echt al ruim twee jaar niet geschaatst en ik moet eerlijk zeggen dat ik best bang was om het weer te gaan doen. Maar het was reuze leuk, aangezien Roos en een paar andere vriendinnen van mijn broer meegingen die ook niet konden schaatsen. Ik ben wel één keer gevallen maar stiekem vond ik dat wel leuk, want wat is schaatsen zonder vallen? ;)

Dat waren de leuke momenten van mijn week, toen kwam namelijk het volgende...


Het was donderdag 2 februari en ik was net klaar met mijn rekentoets (ja echt, rekenen). Ik pakte mijn tas op en was vergeten dat mijn mobiel daar nog op lag.. daar viel hij dan, op een redelijk harde vloer. Ik wist gelijk dat het scherm helemaal gebarsten was, aangezien er al een scheur (rechtonder) in zat. Nu moet ik nieuw glas laten zetten in mijn scherm en dat gaat me, aangezien ik onverzekerd ben, zo'n €140 kosten. *slik*

Hoe zag jouw week er uit?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.