Mijn favoriete lipsticks


Ongeveer een jaar geleden was ik echt een lipgloss meisje. Daarmee bedoel ik, ik droeg liever lipgloss dan gewoon een lipbalsem of een lipstick. Nu is dat wel wat veranderd, ik draag bijna nooit meer lipgloss eigenlijk. Ik pak nu vaak een lipbalsem en breng daar overheen wat lipstick aan (ik heb het idee dat mijn lippen zo beter gevoed worden). Aangezien ik nu dus vaker lipstick draag vind ik het wel leuk om te laten zien welke mijn favorieten zijn!


V.l.n.r.: P2 Pure Color lipstick in 010 Rodeo Drive, MAC Slimshine lipstick in Bare en Chanel Rouge Coco Shine in 52 Fétiche

De lipstick van P2 was mijn eerste nude lipstick en ik ben er nog steeds gek op. Hij is lekker creamy en kostte maar een prikkie. De lipstick van MAC is ook nude maar dekt ook minder aangezien het een Slimshine lipstick is. De duurste van de drie (en van dit hele artikel) is die van Chanel, een licht rood/paarse kleur. Deze is heel natuurlijk dat ik 'm eigenlijk altijd wel kan dragen en hij is ook heel voedend! 


V.l.n.r.: Gosh Soft 'n Shine lipbalm in 39 Sweetheart, NYX Round lipstick in 550 Indian Pink en Wet 'n Wild lipstick in Tokyo A Pink Pink.

Deze drie lipstick zijn allemaal aan de meer rode/oranje kant. De Soft 'n Shine lipbalm van Gosh is een licht dekkende glossy lipstick met een mooie licht rode kleur met gouden glittertjes. Die van NYX is wel erg dekkend en wel een tikje oranje, daarom moet ik oppassen als ik deze opdoe, té oranje is niet mooi! De laatste lipstick van Wet 'n Wild is de felste van allemaal, hij heeft een koraal rode kleur.


Ik heb alle kleuren geswachted in dezelfde volgorde als ze hierboven staan. Ze gaan van meest nude naar het meest opvallende voor de mensen die het nog niet was opgevallen ;-)

Wat is jouw favoriete lipstick?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.