Mijn ear cuff!


Aan het begin van de vakantie kwam hij eindelijk binnen: mijn ear cuff! Hij was super goed verpakt in een schattig doosje met daaromheen een plastic tasje met een lieveheersbeestje erop en dat alles zat ik een kleine bubbeltjesenvelop. Mijn eerste ervaring met Etsy is dus erg goed! Ik heb mijn ear cuff hier gekocht en in totaal was ik iets minder dan €10 kwijt.


Toen ik hem uithaalde was 'ie precies zoals ik 'm had verwacht. Alleen het ringetje (de cuff) voor boven aan je oor was een beetje groot. Als ik 'm in deed gleed de cuff gelijk weer naar beneden. Gelukkig is dit buigbaar dus nu past 'ie precies om m'n oorschelp zonder dat 'ie er vanaf glijdt.


De 'aan' foto. Ik ben vooral blij dat het kettinkje aan de ear cuff niet zo lang is, ik kan me namelijk voorstellen dat hier wel eens iets in kan blijven haken. Ik heb het eigenlijk nog niet gedurfd om de ear cuff naar school te dragen, je merkt toch dat het mensen opvalt (mijn haar is dan naar achteren anders zie je de cuff niet) en ik vind oren ook niet de mooiste lichaamsdelen, haha!

Zou jij een ear cuff naar school dragen?

Liefs Fleur    

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.