Meer kleuren dragen.. Is het me gelukt?

Afgelopen november schreef ik een artikel over het feit dat ik meer kleuren wil gaan dragen. Nu is het drie maanden verder en heb ik natuurlijk wel wat inkopen gedaan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik afgelopen maand níks van kleding heb gekocht, echt een wonder. Heel veel dingen heb ik dus niet geshopt maar, daar komt het, wat ik wel heb gekocht is gekleurd! :) 

Ik wilde meer gekleurde blousjes, truien, vesten, broeken en rokjes. Nou is het zeker niet allemaal gelukt om te vinden, maar ik heb een begin zoals je kunt zien! Vooral de kleur (burgundy)rood heb ik ingeslagen, niet echt fel dus maar het is kleur..


De meeste kledingstukken die ik heb gekocht de laatste tijd zijn rokjes. Diegene linksboven is van de Pull&Bear, de middelste is van de h&m en die rechtsboven is van The Sting. Ik ben echt blij met deze aanwinsten, ik probeer ze dan ook zo vaak mogelijk te dragen (die in het midden dan wat minder want die is meer voor de lente).

Ik heb eigenlijk vrij weinig bovenkleding gekocht in de afgelopen maanden, het valt me nu pas op. De top in het midden heb ik zelfs nog in de zomer gekocht, daar kwam ik net (na het maken van de foto's) even achter. Slim.
De trui links en het vestje rechts zijn van de New Look en de top in het midden van de h&m.

En dan de aanwinst waar ik nog steeds erg trots op ben! Deze pumps, van de Dolcis, kreeg ik van mijn broer voor gala en ik kan niet wachten tot ik ze weer aan kan doen. De kleur vind ik echt geweldig en ze lopen ook nog eens fijn.

Ik heb helaas geen perfecte felgekleurde broek kunnen vinden, erg jammer! My search continues..

Weet jij toevallig waar je leuke gekleurde broeken kan vinden?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.