I love: face charts


Eind 2010 (het lijkt alweer zo lang geleden) ontdekte ik de face chart, eigenlijk gewoon een papieren gezicht dat je kan opmaken. Ik heb er toen een paar uitgeprint, op gewoon papier dus, en ben aan de slag gegaan. Maar na een paar te maken was ik er alweer mee opgehouden en het duurde tot afgelopen week dat ik er weer opnieuw een ging maken. Het leek me wel leuk om jullie er een paar te laten zien van een tijdje geleden en eentje die ik onlangs heb gemaakt!


Deze twee zijn de oudste volgens mij. Het moeilijkste bij face charts vind ik de wenkbrauwen, het is gewoon onmogelijk om ze gelijk te krijgen! Ook het shapen van het gezicht is een heel klusje, zo heb ik links te weinig blush/bronzer aangebracht en rechts eigenlijk iets te veel vind ik.


De face chart links is ook al redelijk oud maar was ik altijd wel heel tevreden over. De ogen zijn lekker zwart en smokey maar de camera heeft op een of andere manier alleen de goude oogschaduw opgepikt, helaas. De face chart rechts heb ik van de week gemaakt. De wenkbrauwen zijn een beetje dun maar ik heb voor het eerst wimpers proberen te maken! Ik wilde de oogschaduw niet laten verdwijnen daardoor dus daarom zijn ze zo kort, het maakt het 'gezicht' wel af vind ik!

Heb jij wel eens een face chart gemaakt?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.