High heels, high socks and an outfit!


Het is weer outfit tijd! Een tijd geleden kocht ik over the knee sokken bij de New Look nadat ik al vaker bij Josephine er had gespot. Ik vond ze altijd zo leuk staan, ik wilde ook een paar! Het leek me dan leuk om ze te combineren met hakken en de enige hakken (buiten m'n enkellaarsjes) die ik heb zijn die van Nelly die ik had gekocht voor het gala. M'n knie-sokken en hakken blenden dus een beetje samen aangezien ze beide zwart zijn, het is niet anders!


De jumpsuit die ik draag ik van Forever 21 en de blouse van de H&M. Ik vond de blouse erg leuk staan bij de jumpsuit aangezien de kleuren goed matchen. En dan in combinatie met de knie-sokken, ik vind het wel leuk maar ben er nog niet helemaal uit of ik het totaalplaatje zo geslaagd vind.


Een ketting bij de jumpsuit vond ik iets te druk dus droeg ik alleen een paar gouden oorbellen van Forever 21 en een ring van Six. Die ring was eerst turquoise maar de kleur begon los te laten dus toen heb ik alles er maar afgehaald. Ik draag deze ring (en m'n andere ringen) eigenlijk veel te weinig, ik ben niet zo'n ringen persoon maar vond het wel leuk staan bij deze outfit!

Vind jij knie-sokken leuk of heb je er helemaal niks mee?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.