Help me kiezen: HTC Sensation cover!

Zoals jullie weten is het scherm van mijn HTC Sensation gebarsten en moet ik hier zo'n €140 aan dokken. Hij is maar twee keer gevallen en beide keren is het scherm beschadigd, dus dit zegt over mijn mobiel denk ik. Aangezien ik niet wil dat hij weer beschadigd raakt ga ik een cover en screen protector kopen. Eigenlijk vind ik dit heel jammer omdat ik het achterkantje van mijn mobiel nu ook mooi vindt en hij met een cover alleen maar groter wordt (en hij is al huge!), maar beter dat dan nog meer beschadiging.


Hierboven zie je leukste hoesjes die ik kon vinden, en zijn ze niet geweldig? Een paar zijn echt over de top (zoals de sparkly rechtsonder) en daar zie ik me ook echt niet mee lopen, maar ik vind ze wel heel leuk! De prijzen zijn ook allemaal betaalbaar, de duurste is namelijk €12 (het ijsje).


En tussen deze drie twijfel ik dan! De panda is gewoon geweldig, ik zie me hier al helemaal mee lopen. Hij is wel opvallend maar niet té, bovendien vind ik het er van de voorkant ook niet slecht uitzien. De panda kost, samen met een screen protector, hier maar €3,05.
Welke ik nog meer leuk vond was de Burberry en Louis Vuitton print, ze zijn per stuk €3,80 en hier krijg ik helaas geen screen protector bij. Ik vind ze wel heel classy ogen maar er zijn ook mensen (lees: mijn broer en Roos) die juist het tegenovergestelde vinden. 
Mijn laatste keuze valt op de felgekleurde hoesjes, vooral de pastelkleurtjes en de rode kleur vind ik mooi. Ze kosten hier €6 per stuk en ik krijg er ook nog een screen protector bij. Erg leuk, maar ik ben een beetje bang dat de cover het elegante van de mobiel zelf wegneemt.

Ik denk dat het wel duidelijk is dat ik voor de panda cover wil gaan, kom op hij knipoogt zelfs naar mij!

Welk hoesje vind jij het leukst?

Liefs Dajana   

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.