Geshopt in Essen! (Primark & Monki)

Al sinds de kerstvakantie zit ik te zeuren bij mijn ouders om naar Essen te gaan, ik hoorde namelijk van mijn nicht dat daar een Primark is van maar liefs zes verdiepingen. Zes verdiepingen, woow! Afgelopen zaterdag was het dan zo ver, aangezien ik niet bij de bloggermeet kon zijn ging ik met mijn ouders mee naar Essen. Wat ik niet wist was dat er in Essen gewoon een winkelcentrum is die zowat even groot is als CentrO in Oberhausen. Een aangename verassing dus!
Ik heb niet heel veel geshopt, maar genoeg om tevreden te zijn. :) Ik snap ook echt niet hoe mensen met manden vol konden lopen bij de Primark, het meeste was gewoon rotzooi.

Stiekem ben ik hier haast het meest blij mee, het is echt een kleinigheidje maar ik vind het zo leuk. Deze kniekousen met hartjesprint én strikje hebben me maar €2 gekost.

Elastiekjes komen altijd wel van pas, en toen ik zag dat ze maar €1,50 vroegen voor 40 stuks kon ik ze niet laten liggen. Cheapass!

Ook deze schoenen kocht ik om de prijs, ze waren namelijk maar €3. Erg handig om te gebruiken als gymschoenen, want ik gebruik nu mijn Keds waar een gat in zit. *oeps*

Met deze blouse ben ik ook heel tevreden, ik wilde al zo lang een denim blouse. :) Ik kon nergens een goedkope vinden, tot ik bij de Primark kwam! Ik griste hem mee voor maar €13.
De broek heb ik ook nieuw, dat is het enige ding van mijn shoplog dat ik niet in de Primark heb gekocht. Beetje jammer dat hij er zo gerimpeld uit ziet op de foto, want ik het echt vind ik dit reuze meevallen. Deze broek kocht ik bij de Monki voor €29,95.

En dan nog een top met een peter pan collar! Ik vond hem zo schattig en voor €8 kon ik hem niet laten liggen.

Kom jij vaak in de Primark?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.