Films gezien de afgelopen tijd...


De laatste tijd heb ik redelijk wat films gekeken en nu het vakantie is voor ons (eindelijk!) ben ik van plan nog wel wat meer films te kijken. Ik heb een lijstje gemaakt met films die ik nog wil zien, dus dat komt wel goed! Vandaag deel ik met jullie drie films die ik de afgelopen tijd heb gezien, ze waren niet allemaal even goed en leuk dus lees verder voor de aanrader(s) en afrader(s)!


When In Rome
'Beth Harper (Kristen Bell) is een jonge, ambitieuze New Yorker. Het enige probleem is haar complete ongeluk in de liefde. Maar wanneer Beth voor de bruiloft van haar zus naar Rome reist, steelt ze munten uit 'de fontein der liefde'. Dit heeft als gevolg dat ze vanaf dat moment continu achtervolgd wordt door verschillende mannen die haar geliefde willen zijn.'

Ik keek deze film eigenlijk eerst alleen omdat ik dacht dat 'ie zich in Rome afspeelde. En aangezien ik met school naar Rome ga binnenkort leek me dat wel leuk alleen... hij speelt zich vooral in New York af! Buiten dat vond ik dit wel een leuke film, zeker Josh Duhamel is niet verkeerd om naar te kijken! Wat wel een beetje jammer was maar te verwachten is dat de film redelijk voorspelbaar is. Klik hier voor de trailer!


Bad Teacher
'Sommige docenten doen maar wat. Elizabeth (Cameron Diaz), bijvoorbeeld. Ze is meedogenloos, onaangepast en vloekt er op los. Ze drinkt, wordt regelmatig high en wil niets liever dan een rijke man aan de haak slaan, zodat ze kan stoppen met haar flutbaan. Als ze gedumpt wordt door haar verloofde, zet ze alles op alles om een rijke, knappe vervanger (Justin Timberlake) voor zich te winnen. Elizabeth gaat de strijd aan met haar overenthousiaste collega Amy (Lucy Punch) en gaat niet in op de avances van een sarcastische, onfatsoenlijke gymleraar (Jason Segel).'


Bij deze film had ik absoluut geen hoge verwachting maar dan nog, ik vond 'm wel een beetje flauw. Er zitten zeker grappige momenten in maar soms is het gewoon too much. Cameron Diaz speelt haar rol daarentegen wel erg leuk als mislukte lerares! Klik hier voor de trailer. 


Crazy Stupid Love
'Als Cal Weaver (Steve Carell) erachter komt dat zijn vrouw Emily (Julianne Moore) is vreemdgegaan en wil scheiden, stort zijn 'perfecte' leventje als een kaartenhuis in elkaar. Zijn vrije avonden besteedt Cal mokkend en alleen aan de bar, totdat player Jacob Palmer (Ryan Gosling) hem onder zijn hoede neemt. Om hem te helpen over zijn liefdesverdriet heen te komen, introduceert Jacob Cal in de wereld van vrijgezelle vrouwen, stoere drankjes, en een nieuwe kledingstijl die niet bij de degelijke warenhuizen te vinden is. Ondertussen worstelen zijn kids met hun eigen liefdesperikelen en komt Cal erachter dat je je looks wel een make-over kan geven, maar je hart niet...'


Wat een geweldige film is dit! Van de drie is dit de beste en heb ik met veel plezier gekeken. Deze film is zowel serieus als grappig en ik vond vooral Emma Stone hierin erg goed! Op een gegeven moment komen de 'problemen' die iedereen heeft samen en om dat moment kon ik zo hard lachen, het was eigenlijk een beetje triest maar zo grappig ;-)
De trailer is hier te zien. 


Welke film heb jij onlangs gezien? En was dat een aanrader?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.