Eindelijk vakantie! Zo gaat mijne eruitzien..

Sjee wat was ik daar aan toe, even een weekje niet vroeg opstaan en elke dag dezelfde routine. Deze vakantie heb ik lekker volgepland! Veel leuke dingen, maar ook een paar school dingen die gedaan moeten 
worden helaas. Ik heb eens een do-to list geprobeerd te maken met behulp van de planning die ik op Beautylab tegenkwam. 
 
Zo ziet mijn week er dan uit, eigenlijk heel losjes ingevuld. De leuke dingen staan in ieder geval vast! Ik heb erg veel zin in dinsdag, woensdag, donderdag en zaterdag! Gisteren ben ik ook nog wezen carnavallen en daarna zijn Fleur en ik nog wezen logeren bij een vriendin, dus hiermee ging onze vakantie dan echt goed van start. ;)

Hoe zit jouw aankomende week eruit? Heb je ook vakantie of ga je hard aan het werk?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.