Eindelijk besteld: een ear cuff!

Na een proefwerkweek geef ik mezelf altijd een cadeautje, een soort beloning voor al het leren. Het is iets waar ik altijd naar uit kan kijken na zo'n week, eindelijk kan ik mezelf dan weer eens verwennen! Onze proefwerkweek mag dan al twee weken afgelopen zijn maar ik heb een paar dagen geleden toch nog mijn 'cadeautje' voor mezelf gekocht. Dit keer iets wat ik al langer wilde, namelijk een earcuff!


En dit is het exemplaar dat ik heb gekocht, simpel maar naar mening echt super leuk! Ik heb 'm op Etsy gekocht bij deze verkoper voor €9,91 inclusief verzending. Ja, erg goedkoop was het inderdaad niet maar aangezien ik al langer eentje wilde vond ik dat het wel kon. Helaas staat er op Etsy maar één foto van deze ear cuff dus ik kan jullie voorlopig nog niet meer laten zien maar zodra die binnen is zullen jullie 'm nog wel een keer voorbij zien komen!

En heb ik een beetje een goede keuze gemaakt door deze ear cuff te bestellen? ^.^


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.