Wings, kleur en krullen: outgoing look!


Nu de proefwerkweek voorbij is heb ik weer tijd om af en toe weer te 'spelen' met make-up. Ik begon deze look met een zwarte winged eyeliner met het idee er een soort smokey eye van te maken maar dat plan veranderde toen ik toch liever wat kleur wilde. Om alles wat meer te laten opvallen gebruikte ik een witte groffe highlighter in de binnenste ooghoek.
Of ik deze look ook echt zo dragen? Misschien als ik iets meer zou durven, haha! Ik zou alles net iets minder uitbundig doen en dan zou ik deze look nog wel naar een feestje dragen ;-)


Eigenlijk is het een natural eye maar met een fel turquoise lijntje onder m'n oog. I like! Eindelijk had ik weer eens een excuus om mijn Creative Me palette uit te halen.


Mijn gezicht probeerde ik een beetje een glow te geven. Normaal probeer ik mijn gezicht zo mat mogelijk te houden maar dit keer eens poeder en wat meer highlighter. De blush pakte iets heftiger uit als gepland omdat ik eens lipstick als blush wilde uitproberen. Naturel is hier wel wat anders, haha!


Mijn haar heb ik weer eens gekruld, dit keer met mijn stijltang en niet met de krultang. Het ging zo veel sneller en het gaf meer natuurlijkere krullen. Zo vind ik het leuk dat sommige plukjes iets langer zijn dan de andere!

Wat vind jij van deze look? Zou je 'm (bijv. naar een feestje) dragen?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.