Talking a lot about myself: 11 questions tag!

Gisteren heb ik al zo veel over mezelf gepraat, ik heb namelijk veel bij te kletsen met een jeugdvriendin, dat ik vond dat ik gelijk door kon gaan met deze tag. Ik weet dat je hem nu overal langs ziet komen, maar de inhoud is altijd anders toch? ;) Hopelijk vinden jullie het toch interessant om te lezen, we zijn namelijk getagged door Lisa en Amy & Laura.

Er zijn regels gebonden aan deze tag, maar ze zeggen niet voor niks dat regels er zijn om ze te breken. Oftewel: dit artikel zou er niet interessanter op worden. In ieder geval moet ik eerst elf dingen over mezelf vertellen en daarna nog elf (22 in dit geval) vragen beantwoorden van diegene die ons heeft getagged.
 

Elf random feiten
- Mijn inlevingsvermogen is onwijs groot, soms voel ik me erger voor iemand dan die persoon zich voelt. En eigenlijk vind ik dit wel een goeie eigenschap.
- Ik wil, onder andere door de bovenste eigenschap, psycholoog worden. Het lijkt me vooral vet om bij de recherche te werken als psycholoog!
- Twee dingen waar ik het bangst voor ben zijn diep water en vuur. Best wel tegenstrijdig haha! 
- Oké, weer iets wat met bovenstaande ding te maken heeft: ik heb nooit mijn zwemdiploma gehaald.
- Ik vind het niet leuk dat mijn vader blauwe ogen heeft en ik niet, mweh!- Spongebob is mijn beste vriend. :)
- Ik zit in een whatsapp groepsgesprek genaamd 'the forever alone club' samen met nog twee meisjes (Fleur zit er ook in, ook al heeft ze geen whatsapp haha) en drie jongens. We mogen pas het gesprek uit als we een vriend(in) hebben, totaal niet raar toch?
- Ik ben dit jaar ingegaan met 'I'm sexy and i know it', dit jaar belooft dus veel goeds haha!
- Gisteren ben ik tegen een betonnen paaltje aangelopen terwijl ik naar mijn mobiel zat te staren, lesje geleerd! Deed best wel pijn...
- Ik zie mijn blog niet als een prestatie, terwijl iedereen altijd zó trots op me (ons eigenlijk) is. Ja uh, ik blog om te tijd te doden..
- Hmm, mijn favoriete radiostation is radio 538. Ik kijk altijd uit naar het moment dat ik de radio aan doe in de badkamer om te douchen, haha!
Tumblr_lk69e39ufx1qcvvvlo1_500_large
just like my best friend Spongebob: forever alone
Vragen van Lisa:
Welke activiteit/sport zou je ooit nog eens willen proberen?
Ik weet niet of je het een sport kan noemen, maar ik zou héél graag een keer willen stijldansen. Gewoon heel vrouwelijk en met een jongen dansen is sowieso niet verkeerd. ;) 


Wat verzamel je? 
Ik verzamel niet echt iets, maar lieve kaartjes bewaar ik wel altijd!

Welk liedje kun je van begin tot eind meezingen?
Ohmy, dit zijn er zo veel. Ik ben er denk ik toch het meest trots op dat ik Down van Jay Sean helemaal (inclusief rap-stukje van Lil Wayne!) kan meezingen.


Wat is het mooiste boek dat je ooit gelezen hebt?
Eerst vond ik het een onwijs saai boek, maar na de diepere betekenis te hebben onderzocht vind ik 'Bright lights, big city' van Jay Mcinerney prachtig! 


Welk klusje vind je stiekem heel leuk om te doen?
Mijn kamer opruimen, zeker weten. Meezingen met de radio, oude spulletjes herontdekken, alles weer lekker geordend zien .. me gusta!


Wat is het raarste dat je ooit hebt gegeten?
Dat was mijn broers experiment: eieren met zo veel kruiden dat ze uiteindelijk groen kleurden. Was niet het lekkerste wat ik ooit heb geproefd, moet ik zeggen.


Welke vijf dingen neem je (bijna) overal mee naartoe?
Mijn mobiel, portemonnee, Burt's Bees, sleutels en haarelastiekje (al vergeet ik die héél vaak). 


Als je een cadeaukaart van 1000 euro won van een winkel naar keuze, welke winkel zou je dan kiezen?
Ik zou voor New Look gaan, die winkel is gewoon een weerspiegeling van mijn stijl.


Wat ligt er op dit moment op het bureau/de tafel waaraan je nu deze tag aan het doen bent?
Een leeg zakje crispy M&Ms (snik snik), mijn mobiel en mijn notitieboekje. 


Wat is je favoriete theesmaak?
Pfoef, ik drink thee alleen uit verveling en dan vind ik alles lekker!


Als je morgen op het vliegtuig kon stappen en een week later weer terug moest, waar zou je dan heengaan?
Aangezien het maar een week is en ik helemaal alleen ben, ga ik voor Bosnië. Ik heb wel weer zin om mijn familie te zien en lekker goedkoop te shoppen bij de DM en Zara. ;)

Tumblr_lrcqxhynpo1qb11dro1_500_large 
Vragen van Amy & Laura:
Wat is je grootste blunder allertijden? 
Sorry mensen, maar die herinner ik me echt niet.

Liever doof of blind? 

Woow, dit is wel een shit vraag. Ik ga voor doof, het zou namelijk zo erg zijn als ik de wereld niet meer kan zien.

Wat was je eerste beauty aankoop? 

Jongens, dit weet ik toch allemaal niet meer? Haha, sorry!

Hakken of platte schoenen?

Zeker weten hakken, ik voel me er zo veel vrouwelijker en zekerder in! Jammer dat ik niet zo veel paar hakken heb.

Hoe zou je je droomvakantie omschrijven? 

Shoppen, uitgaan, strand hangen, knappe jongens... ik denk dat dat het is!

Waar zou je in het leven meer aandacht aan moeten schenken?

Mijn familie. Vrienden betekenen alles voor mij, misschien zelfs meer dan mijn familie. Ik kan me gewoon niet helemaal vinden in de Bosnische cultuur,
maar ik doe dan ook niet mijn best.


Hoe ziet jouw droomhuis eruit? 

Een wit huis van redelijk formaat met een groot balkon en een grote tuin. Wel met veel buren, dat moet echt van mij. Eigenlijk heb ik wel redelijk een droomhuis bij mijn oma in Bosnië. 

Ben je actief op het social network? Waarom? 

Totaal niet, ik heb er simpelweg geen tijd voor. Ik ben namelijk te veel tijd kwijt aan Twitter, Facebook en whatsapp.. ;)

Body lotion of body butter? 

Ik gebruik geen van beide, dus heb er ook geen mening over.

Wat is een goede eigenschap van jou? 
Dat ik me heel goed kan inleven in andere mensen en altijd wel mensen wil helpen.

Ben je een ochtendmens of een avondmens? 

Zeker een avondmens, en dat is al heel vroeg begonnen. Ik ben héél actief in de avond en kan makkelijk tot één uur opblijven op een gewone schooldag. Btw: praat 's ochtends voor tien uur asjeblieft niet tegen me, het is voor je eigen bestwil.

Zo, dat was het wel denk ik. Genoeg over mezelf gepraat!


Welke vraag/feit vond jij het leukst om te lezen?


Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.