Step by step: soft purple smokey eye

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik nog eens een make-up how-to heb laten zien dus vond het daar maar weer eens tijd voor was. Ook dit keer heb ik het stap per stap gefotografeerd en daarbij geef ik een beetje uitleg. Aan het einde van het artikel vind je de full face look!


1. Breng een oogschaduwbasis aan zodat de oogschaduw wel een aantal uurtjes mee kan gaan.
2. Breng een donkerpaarse (of een andere kleur naar keuze, zolang die maar donker is) kleur in een v-vorm aan op je buitenste ooglid en een beetje in de crease.
3. Blend een middenbruine kleur aan in de crease over de donkerpaarse kleur.
4. Breng diezelfde donkerpaars onder je lid dicht bij de wimpers aan.


5. Oeps, sorry voor de onscherpe foto! Maar hier heb ik een lichtpaarse kleur aangebracht op het middenste van m'n lid en die samen geblend met het donkerpaars.
6. Voor de finishing touch breng je een heel sparkly oogschaduw aan in je binnenste ooghoek. Daarna kan je (niet op de foto) nog wat eyeliner of oogpotlood naar keuze aanbrengen. Ik heb uiteindelijk nog wat grijze oogschaduw als liner gebruikt en natuurlijk mascara om alles af te maken.





Ik vind dat je de look full face veel beter kunt beoordelen en de kleuren komen beter over. De lippen heb ik heel rustig gehouden maar je kan erbij dragen wat je wilt. Zo heb ik deze look ook al eens gecombineerd met knalroze lippen, gelijk veel opvallender natuurlijk maar het paste wel!


Dit zijn de oogproducten die ik heb gebruikt. Uit het NYC palette heb ik alleen de lichtpaarse kleur gebruikt. De oogschaduw van MNY is hier te zien, die van Essence hier en die van NYC hier.

Zou jij deze look dragen en wat vind je ervan?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.