So far so good!


Ja, we leven nog! We hebben nu vijf dagen toetsweek gehad maar we gaan helaas maandag en dinsdag gewoon weer verder. Er staat nog een biologie SE en een Duitse leestoets op de planning en daarna zijn we klaar! Tot nu toe ben ik erg tevreden over hoe de toetsen zijn gegaan, alleen van Maatschappijleer baal ik een beetje, ik had niet zo aan de tijd gedacht tijdens die toets. Gisteren toen ik thuis kwam was ik ook uitgeput, al die dagen leren hebben zeker iets met me gedaan, haha!


Nu moet ik zeggen dat na al die dagen zonder bloggen er voor mijn gevoel er een beetje uit ben, daarom vandaag een artikel over eigenlijk niet zoveel. Wat inspiratie plaatjes van Weheartit en ik die vertel over de afgelopen dagen. Helaas wordt het dit weekend dus weer hard leren en aan het boekverslag. Toch wilde ik jullie een beetje op de hoogte houden van wat er hier gebeurd, want zoals ik al zei: we leven nog, haha!

Ga jij misschien wel iets leuks doen dit weekend?


Liefs Fleur


About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.