Pastel gekleurde outfits, wat denk jij?


Pastelkleuren komen langzaamaan helemaal in en vooral in de lente die eraan komt (nog twee maandjes!) mogen deze kleuren er wezen. Ik heb zelf nog niet veel pastel gekleurde items in de winkels zien liggen, maar ik heb de lentecollecties dan ook nog niet uitgebreid bekeken (snel even doen dus!). Wel weet ik dat ze bij Topshop een hele collectie met alleen maar pastel kleuren hebben! Maar laten pastelkleuren je niet heel tuttig en lijkbleek lijken..?
Laat ik het tegendeel eens bewijzen met een paar leuke Lookbookers!
Deze bovenste outfit is van Bebe Zeva, wat een fantastische combinatie zeg! Ik wilde zeggen dat ik het zo zelf zou aandoen, maar ik zou er nooit op zijn gekomen.. Alles past gewoon perfect bij elkaar en tuttig? No way! :)

Alexandra Burke combineert pastel roze in plaats van schattig juist heel stoer, i like it! Ook die schoenen erbij staan heel leuk. Sowieso heeft Alexandra erg leuk outfits..

Hier weer Bebe, met een outfit dat weer compleet uit pastelkleuren bestaat en bij elkaar matcht. Deze outfit vind ik wel iets too much, maar zeker niet ondraagbaar. In tegenstelling tot de outfit van Alexandra vind ik deze juist heel schattig en tuttig, maar ook dat hoeft niet slecht te zijn.

Ok√©, deze is zeker weten mijn favoriet! Amie-mai Smart heeft zowel iets stoers als iets schattigs in haar outfit verwerkt. Bovendien vind ik haar haarkleur ook geweldig! Dit zou ik zo zelf aan doen, en dit keer echt. ;)

Wat vinden jullie van pastel gekleurde outfits? Yay or nay?


Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.