OOTD - Blue forest (with thanks to Fleur!)

Fleur en ik zijn vorige week week vrijdag wezen shoppen en dit keer deden we het een beetje anders. Fleur zocht kleren voor mij uit en ik voor Fleur, het moest iets zijn wat je normaal niet snel zou pakken. Uiteindelijk kocht ik drie van de achttien (!!) gepaste kledingstukken. Twee van die kledingstukken waren eigenlijk een door Fleur samengestelde outfit voor mij en die draag ik dan ook als outfit in deze Outfit Of  The Day.
Midden in het rokje zit een rits die je ook echt open kan ritsen, op zich is het best gewaagd. Maar ik vertrouw er wel op dat hij niet plotseling opengaat of iets dergelijks, haha!
Je kan de top in het rokje dragen of eruit. In het rokje vind ik zelf íets leuker, maar de top is toch iets te kort om lang erin te blijven.

Deze oorbellen kreeg ik van een vriendin voor surprise en ik vind ze echt heel leuk! Het zijn best wel lange zwarte verenoorbellen met goudgekleurde blaadjes. Ook weer toepasselijk bij het 'forest thema' van deze outfit. ;)

Wat ik draag:
Oorbellen - Lucardi
Top - H&M
Rokje - H&M
Panty - Hema

Ik weet dat deze outfit heel koud is voor de tijd van het jaar, maar ik wilde hem toch even laten zien. Ik loop hier nu echt niet in rond.. ;) Nou, bedankt Fleur (die overigens ook dit rokje heeft gekocht) voor het leuke setje!


En, vind je het een leuk samengestelde outfit?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.