Ons eerste gala: De outfits & foto's!


Ruim twee weken geleden hadden Fleur en ik onze eerste gala, en onze school is heel sloom dus we hebben de foto's nu pas. Maar ook al is het wat laat, ik vond het wel leuk om onze outfits te laten zien! Wel jammer dat Fleur en ik niet samen een foto hebben gemaakt, maar we zijn zo slim om pas na het feest erachter te komen dat dat wel zo handig zou zijn geweest. Ah, zo kunnen jullie gelijk onze vrienden zien. ;)

Hmm, hierboven aanschouwen jullie de enige foto van Fleur en mij alleen. En laten wij hem nou net niet mooi vinden.. Wel zie je hier Fleurs ketting goed!

Hier kun je Fleurs mooie outfit goed zien. De fotograaf ging op deze foto even het licht testen, dus het is een beetje een donkere foto.



Hier zie je mijn outfit gedeeltelijk, ik heb namelijk mijn clutch niet meegenomen op de foto. En laat mijn clutch nou net één van de opvallendste dingen van mijn outfit zijn. Deze foto is aan het begin van de avond gemaakt en toen zat mijn haar nog goed in de krul, dus daarom deze ertussen. ;)

En hier zie je dan onze beide outfits (en die van vrienden ;) heel goed!

Dajana droeg:
Jurk - Zara
Armbandjes - New Look
Clutch - Brigitte Bijoux
Pumps - Dolcis (artikel)

Fleur droeg:
Jurk + Clutch - Forever 21 (artikel)
Ketting - New Look
Pumps - Nelly.com (artikel)

En vind jij onze outfits gala-waardig? :)

Liefs Dajana (en Fleur)

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.