MNY: mijn stash en de aanraders


MNY, het kleine budget zusje van Maybelline, ligt alweer bijna een halfjaar hier in Nederland in de winkels en er is op blogs al redelijk wat over verschenen. Na die paar maanden heb ik ook een kleine stash van MNY opgebouwd waar ik eigenlijk wel erg tevreden over ben. Zeker de prijs-kwaliteit verhouding is goed! Alle producten zijn namelijk onder de drie euro en gewoon verkrijgbaar bij Etos. En omdat de verpakkingen vrolijk zijn ook erg om als cadeautje te geven vind ik!
Vandaag laat ik mijn stash (ik weet niet of het echt een stash kan noemen want ik heb eigenlijk maar zeven producten, haha) zien en laat ik weten welke ik daarvan aanraad!


Blush in 101. Ik vind het jammer dat ze de producten geen namen hebben gegeven, zo is het toch een stukje moeilijker te onthouden welke kleur het ook alweer is. Dat terzijde, ik kocht deze blush aangezien ik hem wel iets weg vond hebben van Nars Orgasm door de goude glitters. Deze blush is ondanks de glitter toch redelijk naturel, hij geeft vooral een mooie glow! Dit is een aanrader!
Oogschaduw in 005A. Mooie highlighter maar helaas niet meer te koop! Deze gebruik ik redelijk vaak voor zowel dagelijkse als voor wat meer opvallende looks. Mooie kleur dus maar veel andere merken bieden zoiets ook aan.
Oogschaduw in 159A. Ik begin met te zeggen dat de kleur echt niet goed overkomt op de foto, hij lijkt erg donkerblauw/bijna zwart. Ik zou de kleur eerder beschrijven als donkerbruin met een paarse shimmer. Hij doet me eigenlijk denken aan Chanel Paradoxal (de nagellak). Hiermee komt binnenkort ook nog een look online dus stay tuned! Dit is ook een aanrader.


De meeste producten van MNY die ik heb zijn lipglossjes! En laten we eens kijken welke dat zijn...
Lipgloss tube in 389. Deze heb ik cadeau gekregen en dit zou ook niet echt een kleur zijn die ik zelf zou uitkiezen maar uiteindelijk ben ik hier redelijk tevreden over! Het geeft een soort wet look aangezien er toch nog wat kleur vanaf komt.
Lipgloss in huls in 002A en 001A. Deze zijn ook helaas niet meer te koop. Erg jammer want dit zijn perfecte alledaagse glossjes, de glitters brengen toch heel wat extra's aan je lippen. Alleen de geur is een tegenvaller, persoonlijk stoor ik me er niet zo aan maar voor sommige kan dit een spelbreker zijn. Ditzelfde geldt voor de volgende lipgloss.
Lipgloss in huls in 365. Mijn favoriete gloss van de vier, dit komt door de kleur! Dit is mijn enige echte koraalkleurige lipgloss en ik ben zeker fan. De glitters erin maken het helemaal af en dit is dus ook een aanrader!


Ik heb van alles ook nog even swatches gemaakt. De volgorde klopt ongeveer met de volgorde van bovenstaande foto's behalve dat de lipgloss tube hier achteraan staat. Ik hoop dat jullie zo een betere indruk van de producten hebben gekregen. En de prijzen zijn als volgt: blush €2,99, oogschaduw €2,49, lipgloss in huls €2,99 en lipgloss tube €1,99.

Wat is jouw ervaring met MNY?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.